RECENZIJE
Slaba dva meseca pred uradno izdajo petega studijskega albuma The Wild Hunt so se Watain odločili, da pri svojem poslušalstvu potešijo apetite s singlom. Toda glede na slišano je vprašanje, ali se naj človek na podlagi mrzle predjedi še sploh veseli glavne jedi, ki ne bo postrežena nič kaj prida vroče.
Single All That May Bleed odpre istoimenska pesem, ki bo kasneje tudi zastopana na albumu. Začetek je neke vrste mešanica med blackmetalsko različico brazilskih brutalnežev Krisiun in četrte plošče Lawless Darkness, po kateri so se Watain več kot očitno zgledovali – logično, ko pa je bila tako dobro sprejeta. Nato preobrat, kitarski solo, ki ritem in vzdušje povsem ubije (da, namerno sem izbral tako močno besedo). Pod vplivom uničenega ritma mine zadnja minuta in pol izredno počasi, k temu pa dodatno pripomore že omenjeno kopiranje samega sebe.
A to še ni vse. En komad je vseeno premalo in kot je v navadi, single spremlja priredba. V primeru All That May Bleed gre za komad Play With The Devil, ki si ga lastijo švedski rockerji Taiwaz. Izpod blackmetalskih prstov iz hiše Watain pa dotičen komad zveni kot priredba kakšnega komada od Bathory iz njihovega začetnega vikinškega obdobja, za nameček pa se priredba zaključi s slavnim riffom Ride The Lightning (Metallica).
Kaj naj si torej človek misli o vsem skupaj? Ena sama zajebancija in provokacija kot dobro premišljen marketinški prijem za čim bolj buren odziv na posredno napovedan album? Pa bo(mo) black metal publika nasedli tej fori?