Na današnji dan
2006
Danes je pri Roadrunner Records izšel četrti studijski plošček Killswitch Engage z naslovom As Daylight Dies
NAGRADNE IGRE
Traja do: 22. 11. 2017
PARTNERJI
Specialisti za Metal!
Letni koncertni cikel

RECENZIJE

10. 5. 2017
Mastodon - Emperor Of Sand
Reprise Records, 2017

Po skoraj mesecu dni vrtenja aktualnega Mastodon ploščka Emperor Of Sand končna sodba ni kaj bistveno lažja kot po prvem poslušanju.
Že po nekaj uvodnih skladbah je jasno, da je v celotnem opusu zasedbe sedmi studijski dolgometražec verjetno daleč najbolj dostopen širšemu poslušalstvu (celo bolj kot predhodnik), tako iz vidika strukture skladb kot tudi same produkcije albuma. Ali je to namerno ali ne, niti ni važno, večje dostopnosti sam ne bi avtomatsko enačil z nižjo kakovostjo, seveda pa se marsikateri glasbeni elitist, pardon, »sladokusec«, s tem ne bi strinjal. Enajst komadov na ploščku se giblje na precej širokem spektru dosedanjega bandovega ustvarjanja, in tako sega od precej enostavnih, radiu prijaznih hitov (npr. Show Yourself) do rahlo kompleksnejših kompozicij (npr. Andromeda), vmes pa najdemo skladbe s tako rekoč »trademark« Mastodon zvokom, kot je npr. uvodna Sultan's Curse. V tem smislu ima Emperor Of Sand skoraj kompilacijski razpon, kot nekakšen prerez dosedanjega Mastodon ustvarjanja po dobrem desetletju in pol, vendar pa kljub temu še vedno deluje kot skupna, zaokrožena celota, ki smiselno (tudi konceptualno) tvori en studijski plošček. Album je vsaj iz tehnične plati vsekakor eden izmed najbolj dodelanih v bandovi diskografiji, težje pa je to trditi za strukturo skladb. Nobeden izmed komadov ni izrazito slab (niti Show Yourself!), dobi pa poslušalec pri marsikateri skladbi občutek, da gre za recikliranje idej, ki jih je band že uporabil v preteklosti. Iz tega vidika morda Emperor Of Sand res ni navdušujoč in pade v podobno kategorijo kot leta 2011 izdani LP The Hunter, vendar to ne pove veliko, saj sta oba ploščka sama po sebi še vedno zelo solidna, če ju le ne primerjamo s preostalimi Mastodon mojstrovinami, temveč z izdelki ostalih zasedb, ki so žanrsko vsaj približno blizu Mastodon (čeprav jih resnici na ljubo kljub nekaterim posnemovalcem ni prav veliko). V tem pogledu Emperor Of Sand (pa tudi omenjeni The Hunter) iz vseh plati izpade kot izjemno kakovosten izdelek.
Emperor Of Sand bo tako verjetno najbolj prepričal tiste, ki niso dobro seznanjeni z dosedanjimi izdelki banda, saj predstavlja prijeten uvod v Mastodon diskografijo, še zlasti za nekoga, ki ima rad glasbo, ki zveni relativno kompleksno, a gre obenem hitro v uho. Neredki drugi pa bodo Emperor Of Sand označili kot eno večjih (če ne največje) razočaranje v Mastodon opusu. Vprašanje pa je, ali je upravičeno, da so navijači ekipe, ki vselej zmaguje z gromozansko razliko, razočarani, ko le ta ekipa vnovič zmaga, vendar tokrat s precej tesnim izidom.

SORODNE VSEBINE:
ZADNJE OBJAVE
Recenzija
8. 11. 2017
Cradle of Filth - Cryptoriana - The Seductiveness of Decay
Recenzija
2. 11. 2017
Blut Aus Nord - Deus Salutis Meæ
Recenzija
12. 10. 2017
Belphegor - Totenritual
Recenzija
10. 10. 2017
Chelsea Wolfe - Hiss Spun
Recenzija
5. 10. 2017
Tankard - One Foot in the Grave
Recenzija
3. 10. 2017
Venom Inc. - Avé
Recenzija
29. 9. 2017
Motörhead - Under Cöver
Recenzija
22. 9. 2017
Satyricon - Deep Calleth upon Deep
KONCERTI & FESTIVALI
23. 11. 2017
Vulture Industries, Morost
Orto Bar, Ljubljana
23. 11. 2017
Shameless
Bluesiana, Velden, Avstrija
24. 11. 2017
The Stone, Srd, Grob
Mladinski center Postojna
24. 11. 2017
Metaljot Raspaljot Vol. 7: The Canyon Observer, Amalgam, Jegulja, Inhibis, Neo-Cymex
ŠMOCL, Laško
24. 11. 2017
Fuzzfest Vienna 2017
((szene)), Dunaj, Avstrija
24. 11. 2017
Broken Lock, Edge Of Sins, Maskardh
TrainStation SubArt, Kranj