Na današnji dan
1984
Venom izdajo kontroverzni album At War With Satan
NAGRADNE IGRE
Traja do: 14. 4. 2024
PARTNERJI
Oddaja z metal muziko
Specialisti za Metal!
Letni koncertni cikel

RECENZIJE

2. 2. 2017
Kreator - Gods of Violence
Nuclear Blast, 2017

Gods of Violence je eden izmed tistih albumov, za katere že veste, kako bo zvenel, preden ga sploh slišite: kot razredčena verzija Phantom Antichrist ... ki je zvenel kot razredčena verzija Hordes of Chaos ... ki je zvenel kot razredčena verzija Enemy of God ... ki je zvenel kot razredčena verzija Violent Revolution, s katero so Kreator pred zdaj že davnimi 16 leti posneli enega izmed boljših novodobnih albumov in postavili temelje temu, kako naj izgleda thrash v 21. stoletju.
Pri svojem početju pa niso le tako previdni in predvidljivi, temveč so z leti izgubili skorajda vso ostrino, ki so jo ob svojem preporodu tako čudežno našli. Komadi so avtopilotski (za avtopilotsko publiko), narejeni tako, da ugajajo, še več, narejeni so načrtno, da pašejo koncertni publiki. Bandi danes pač večino denarja zaslužijo na ta način, in Kreator se tega zelo dobro zavedajo, navsezadnje nam že stavek na njihovi spletni strani (Germany's biggest EXPORT in thrash metal) daje vedeti, da gre le še za band, ki samega sebe vidi zreduciranega v produkt.
Na Gods of Violence je prvinskega thrasha bore malo. Komade sicer sestavlja tudi nekaj hitrih, udarnih riffov, a imamo občutek, da so tu zgolj za okras oziroma ker pač sodijo na album banda, ki se promovira kot thrash zasedba. Srž komadov predstavljajo dolge, povečini preveč ponavljajoče se melodične spevne pasaže, tako spolirane in neškodljive v svoji biti, da lahko album mirne duše poslušate v družbi celotne družine, še najraje med nedeljskim kosilom. Naslovni komad, za katerega so pred dvema mesecema objavili tudi video, je eden izmed redkih svetlih primerov, kjer melodičnost lepo komplementira brutalnost, in slednja ni le banalen privesek prve, četudi niti pri tem, kot najboljšemu z albuma, ni šlo brez nepotrebnih, prej omenjenih spevnih delov.
Produkcija, za katero je ponovno poskrbel Jens Bogren, dodatno poudari melodično noto banda. Ventorjev boben je nežen kot že dolgo ne, vokal kar se da čist, bas zgolj za v ozadje, pohvaliti pa je treba solaže, ki so zares dodelane in edine kontrirajo dejstvu, da je band kreativno bankrotiral. Besedila ostajajo na spodobnem nivoju, a se tudi tu opazijo najslabši vplivi šolanja pri Manowar (ponavljanje in mejitev na samoparodijo – Satan is Real?) in Iron Maiden (ponavljanje enega in istega refrena v nedogled).
Ne pomnim, da bi kadarkoli obstajal še kak (večji) thrash band, ki bi se obdržal v isti zasedbi polnih 16 let. Sodeč po tem izdelku kvarteta iz Essna si tega niti ne smemo želeti.

SORODNE VSEBINE:
ZADNJE OBJAVE
Recenzija
12. 4. 2024
Srd - vragvmesiton
Recenzija
11. 4. 2024
Mörghuul - Domination of the Beast
Recenzija
9. 4. 2024
Inquisition - Veneration of Medieval Mysticism and Cosmological Violence
Recenzija
5. 4. 2024
Iz ropotarnice: Tool - Ænima
Recenzija
3. 4. 2024
My Dying Bride - A Mortal Binding
Recenzija
29. 3. 2024
Khold - Du dømmes til død
Recenzija
28. 3. 2024
Aeternus - Philosopher
Recenzija
20. 3. 2024
Feral Forms - Premalignant (EP)
KONCERTI & FESTIVALI
16. 4. 2024
Inquisition, Demonical
Orto Bar, Ljubljana
16. 4. 2024
Finntroll, Metsatöll, Suotana
Jugend- und Kulturzentrum Explosiv, Gradec, Avstrija
17. 4. 2024
Cronica, Cremisi, Dark Sphere
Dvorana Gustaf, Pekarna, Maribor
18. 4. 2024
Tarot, Woygn
Klub Gromka, Metelkova, Ljubljana
19. 4. 2024
Slash featuring Myles Kennedy and the Conspirators, Mammoth WVH
MVM Dome, Budimpešta, Madžarska
19. 4. 2024
Metal Fusion: Sakrabolt, Corpse Grinder, Force of Impact
Mladinski center Zagorje ob Savi