RECENZIJE
Be'lakor so verjetno ena izmed bolj priljubljenih metalskih zasedb zadnjega desetletja, ki domujejo v Avstraliji, deželi, ki sicer ravno ne slovi po kakšni silni metalski sceni, a kljub temu premore vsaj ducat visokokakovostnih skupin, med katere gotovo lahko umestimo tudi Be'lakor. Vessels je tako njihov četrti studijskih dolgometražec (od predhodnika so pretekla že več kot štiri leta) in hkrati prvi, ki ga je band izdal pod okriljem avstrijske (ne avstralske) založbe Napalm Records.
Bolj cinični poslušalci bi verjetno rekli, da Be'lakor že od samih začetkov ustvarjanja ne ponujajo nič posebno novega in bolj ali manj zgolj reciklirajo to, kar nam številni drugi melodični death metal bandi ponujajo vsaj že dve desetletji. Menim, da to še zdaleč ne drži, kar Be'lakor demonstrirajo tudi z aktualnim ploščkom. Vessels ne le sledi začrtani poti, ki jo je zasedba ubrala pred leti, temveč zelo lepo nadgrajuje dosedanji opus skupine, kar se odraža predvsem v zrelejšem komponiranju in še bolj tehnično suvereni izvedbi. Album ima močno zlasti instrumentalno plat, ki naredi zanimiv celo na prvi pogled precej suhoparen, standardni deathmetalski growl. Komadi so prepleteni z obilo dvojnih kitarskih harmonij in gredo hitro v uho, kljub svoji dolžini in na trenutke celo rahlo progresivni naravi. Ravno dolžina pesmi je tista, pri kateri Be'lakor dokazujejo svoje veščine v komponiranju; z izjemo intra in instrumentalnega interludija skorajda ni pesmi, ki bi bila krajša od sedmih minut. Vendar pa prav nobena izmed njih ni monotona, razvlečena, pretirano razdrobljena ali kaj podobnega, in plošček se kljub slabi uri dolžine odvrti, kot bi trenil.
Be'lakor v četrto dokazujejo,da so z vsakim ploščkom zrelejši in da imajo pred sabo vseskozi jasno začrtano pot. Verjetno ne bi bilo pretirano reči, da jih lahko postavimo ob bok največjim (vsaj trenutnim, če pustimo »klasične« pri miru) melodičnim death metal zasedbam, obenem pa se znova vzpostavljajo kot dobrodošla alternativa med švedsko in finsko sceno melodičnega death metala, ki prevladujeta na »melodeath« zemljevidu, hkrati pa se v nobenem pogledu ne spogledujejo z idejami metalcore scene in pretiranimi mainstream vplivi.