RECENZIJE
Tobias Sammet zapostavlja Edguy. Ni mi najbolj jasno zakaj, a prav zaradi tega ima čas za »svojo« Avantasio, s katero izdaja že šesti studijski album, kar ni nujno dobro. Rock opera? Kakorkoli. Dokler je pravil »metal opera«, je bilo stanje veliko boljše.
Album ima težo. Zgodba govori o angleškemu mladeniču v viktorijanskih časih sredi Anglije, zanimivost pa ne dosega prvih dveh izdaj, ki sta postali klasiki. Vmes je Sammet bolj ali manj »poizkušal« doseči nivo in izvirnost prvotnega dela, a mu to nikoli ni res uspelo.
Na najnovejši izdaji gostujejo (poleg starih, a la Kiske) nova imena, kot sta Martin iz Mr. Big in Joe Lynn Turner (Rainbow, Malmsteen itd.), ki ob Biffu (Saxon) dosledno izpolnjujejo povelja kapitana Tobija. Komad z Biffom, Savior In The Clockwork, je mogoče najsvetlejša (in tudi najdaljša) točka albuma, medtem ko ostali nekako ne dosegajo standarda. Tobi zahaja v pop(ish) vode, upajmo na boljše izdaje v prihodnosti.